Službu zasílání poptávek můžete objednat online nebo na bezplatné telefonní lince 800 111 456. Ihned po jejím zpracování vám zašleme elektronickou podobu faktury emailem a následně také její originál poštou. Objednávky zpracováváme nejpozději do dvou pracovních dnů
Při registraci k odběru poptávek zároveň získáváte firemní záznam v katalozích sítě B2M.CZ.
Cena služby se řídí tarifem, který si objednáte. Ke službě se nevztahují žádné další poplatky.
Upozornění:
zpoplatněná je pouze část služby pro dodavatele, která umožňuje zobrazení kontaktů. Zadání poptávky
je zdarma!
Aktivace služby probíhá ihned po zpracování objednávky. Jakmile je služba aktivována, začnou do vaší e-mailové schránky přicházet nově zadané poptávky z oborů, které jste si při registraci zvolili. Poptávky zaslané emailem obsahují kontakt na poptávajícího, můžete tak ihned reagovat a kontaktovat poptávajícího.
Ke každému tarifu zasílání poptávek získáváte také určitý počet zobrazení kontaktů k poptávkám, které nespadají do vámi zvolených kategorií, a to po přihlášení na webu www.epoptavka.cz.
Heslo, díky kterému si můžete na webu zobrazit kontakty, vám zašleme ihned po aktivaci služby.
Po uplynutí období, na které máte službu zasílání poptávek předplacenou, vás kontaktujte jeden z našich operátorů a nabídne vám zvýhodněné prodloužení.
Pokud si službu neprodloužíte, budou vám i nadále zasílány poptávky bez kontaktu na poptávajícího. V okamžiku, kdy službu prodloužíte, získáváte opět plný přístup ke kontaktním údajům na poptávající. Vaše nastavení i hesla zůstávají v původní podobě.
Produkt „Poptávky od veřejných subjektů“ jsou podlimitní veřejné zakázky a veřejné zakázky malého rozsahu, které jsou definované v zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Podlimitní veřejnou zakázkou se rozumí veřejná zakázka, jejíž předpokládaná hodnota činí v případě veřejné zakázky na dodávky nebo veřejné zakázky na služby nejméně 2 000 000 Kč bez daně z přidané hodnoty nebo v případě veřejné zakázky na stavební práce nejméně 6 000 000 Kč bez daně z přidané hodnoty a nedosáhne finančního limitu pro nadlimitní veřejné zakázky.
Veřejnou zakázkou malého rozsahu se rozumí veřejná zakázka, jejíž předpokládaná hodnota nedosáhne v případě veřejné zakázky na dodávky nebo veřejné zakázky na služby 2 000 000 Kč bez daně z přidané hodnoty nebo v případě veřejné zakázky na stavební práce 6 000 000 Kč bez daně z přidané hodnoty.
Produkt „Veřejné zakázky“ jsou nadlimitní veřejné zakázky, které jsou definované v zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Nadlimitní veřejnou zakázkou se rozumí veřejná zakázka, jejíž předpokládaná hodnota (§ 13 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách), bez daně z přidané hodnoty dosáhne nejméně finančního limitu stanoveného prováděcím právním předpisem pro jednotlivé kategorie zadavatelů a druhy veřejných zakázek, případně kategorie dodávek nebo služeb. Tento prováděcí právní předpis stanoví rovněž seznam zboží pořizovaného Českou republikou – Ministerstvem obrany, pro které platí zvláštní finanční limit, a výši tohoto limitu.
Limity pro nadlimitní veřejné zakázky se řídí NV č. 474/2009 Sb. a platí od 1. 1. 2010:
Veřejné zakázky na dodávkyPoptávky od veřejných subjektů a veřejné zakázky se řídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Poptávkou od veřejných subjektů a veřejnou zakázkou je ta zakázka, která je realizována na základě smlouvy mezi zadavatelem a jedním či více dodavateli. Předmětem je úplatné poskytnutí dodávek či služeb nebo úplatné provedení stavebních prací.
Poptávkou od veřejných subjektů a veřejnou zakázkou na dodávky je zakázka, jejímž předmětem je buď pořízení věci anebo poskytnutí služby. Při pořízení zboží se jedná zejména o koupi zboží, o koupi zboží na splátky, nájem zboží nebo nájem zboží s právem následné koupě. Při poskytnutí služeb se jedná zejména o služby spočívající v umístění, montáži či uvedení takovéhoto zboží do provozu.
Poptávkou od veřejných subjektů a veřejnou zakázkou na stavební práce je zakázka, jejímž předmětem je provedení stavebních prací a s nimi související projektová nebo inženýrská činnost či zhotovení stavby, která je jako celek schopna plnit samostatnou ekonomickou nebo technickou funkci.
Poptávky od veřejných subjektů a veřejné zakázky zadávají organizace neboli zadavatelé, mezi které patří:
Změna zasílání veřejných zakázek je možná v profilu pro editaci poptávek od veřejných subjektů a veřejných zakázek. Profil pro zasílání je možné změnit několika způsoby, jedním z nich je využití odkazu, který najdete v e-mailu s přehledem poptávek od veřejných subjektů a veřejných zakázek. Další možností je kontaktovat nás na uvedených kontaktních údajích (info@epoptavka.cz, 775 226 226), s tím že máte o změnu zájem.
Přehled poptávek od veřejných subjektů a veřejných zakázek, který Vám zasíláme na e-mail neobsahuje pouze aktuální a nově oznámené veřejné zakázky (oznámení zadávacího řízení), ale i jejich doplnění (dodatečné informace) či oznámení o zadání zakázky neboli kterému dodavateli byla zakázka zadána (zadání zakázky).
Zadávací řízení zahajuje zadavatel uveřejněním oznámení o zahájení zadávacího řízení nebo odesláním výzvy o zahájení zadávacího řízení.
Základní požadavky na obsah zadávací dokumentace jsou:
Pro samotnou účast ve výběrovém řízení na poptávku od veřejných subjektů a na veřejnou zakázku není podmínkou získání oficiální zadávací dokumentace, pokud uchazeči postačí údaje uvedené přímo v zakázce. Avšak v případě veřejných zakázek na stavební práce je nevyhnutelné, aby zadávací dokumentace byla kompletní (např. tzv. výkaz výměr).
V dokumentaci při zadávacím řízení jsou vždy uvedeny kontaktní údaje na zadavatele a další potřebné informace k podání nabídky na danou poptávku od veřejného subjektu a veřejnou zakázku.
Nabídka musí být vypracována písemně a obsahovat identifikační údaje o uchazeči.
U fyzických osob je to jméno, příjmení, obchodní firma, rodné číslo nebo datum narození.
Samotná nabídka je považována za návrh smlouvy, často je však v zadávací dokumentaci požadováno uvedení ještě tzv. „užšího návrhu smlouvy“, který bude základem pro uzavření smlouvy s vítězným uchazečem. Proto by nabídka měla obsahovat i tento návrh smlouvy, který je podepsán oprávněnou osobou.
Uchazeči podávají nabídky v:
Nabídky podávají uchazeči na místě určeném zadavatelem v oznámení poptávky od veřejného subjektu nebo veřejné zakázky a v zadávací dokumentaci. Nabídku uchazeče lze doručit osobně nebo zaslat prostřednictvím doručovatele. Pro uchazeče je také důležité zjištění lhůty pro podání nabídky. Tuto lhůtu stanoví zadavatel podle druhu a charakteru zakázky.
Zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky toho uchazeče, jehož nabídka byla podle hodnotících kritérií vyhodnocena jako:
ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 177 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.