Žádost o pomoc

Z pozice autority provozovatele poptávkového systému jsme připraveni přispět k vyřešení sporů vzniklých v rámci poptávkového řízení ePoptávka.cz. Přestože nemůžeme nahrazovat orgány činné v trestním řízení či soud, jsme připraveni Vám v případě problému pomoci.

  • Výzva k nápravě situace. Z pozice autority vyzveme telefonicky či e-mailem dotčenou stranu k nápravě dané situace a k vyřešení sporu. Ty jsou nejčastěji způsobeny nedostatečnou komunikací. Naším cílem je být mediátorem řešení problému.
  • Zamezení přístupu do systému. V případě prokazatelného nekorektního jednání jsme připraveni pozastavit účet v systému ePoptávka.cz, a to bez nároku na vyrovnání poplatku za registraci. Tento nástroj používáme zejména pro případy s jasnými znaky podvodného jednání.

V krajním případě poskytneme informační součinnost orgánům činným v trestním řízení v podobě písemného vyjádření popisující okolnosti celé věci.

Postup žádosti o pomoc:

Hana Prokopcová
Hana Prokopcová Pracovník centra pomoci
  • Vyplňte formulář.
  • Podrobně popište celý případ s důrazem na problematické jednání protistrany.
  • K žádosti připojte veškeré dostupné dokumenty týkající se sporu.

Na vaši žádost budeme reagovat během následujících 1 - 2 pracovních dnů, spojíme se s vámi telefonicky pro ověření dané žádosti o pomoc.