Přihlášení

nebo

Žádost o pomoc

Navigace
Z pozice autority provozovatele poptávkového systému jsme připraveni přispět k vyřešení sporů vzniklých v rámci poptávkového řízení ePoptávka.cz. Přestože nemůžeme nahrazovat orgány činné v trestním řízení či soud, jsme připraveni Vám v případě problému pomoci.
  • Výzva k nápravě situace. Z pozice autority vyzveme telefonicky či e-mailem dotčenou stranu k nápravě dané situace a k vyřešení sporu. Ty jsou nejčastěji způsobeny nedostatečnou komunikací. Naším cílem je být mediátorem řešení problému.
  • Zamezení přístupu do systému. V případě prokazatelného nekorektního jednání jsme připraveni pozastavit účet v systému ePoptávka.cz, a to bez nároku na vyrovnání poplatku za registraci. Tento nástroj používáme zejména pro případy s jasnými znaky podvodného jednání.

V krajním případě poskytneme informační součinnost orgánům činným v trestním řízení v podobě písemného vyjádření popisující okolnosti celé věci.

Ladislav Boszorád Pracovník centra pomoci

Postup žádosti o pomoc:

  • Vyplňte formulář.
  • Podrobně popište celý případ s důrazem na problematické jednání protistrany.
  • K žádosti připojte veškeré dostupné dokumenty týkající se sporu.
Na vaši žádost budeme reagovat během následujících 1 - 2 pracovních dnů, spojíme se s vámi telefonicky pro ověření dané žádosti o pomoc.
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 278 877 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.