Konec letního lelkování, sezóna je za rohem

14. 8. 2018, Jakub Gottwald

Léto je pro firmy chtě / nechtě vždy obdobím sníženého výkonu. Je to samá dovolená. Zaměstnanci, co zrovna dovolenou neužívají, se také nepřetrhnou.

Pozor! Tohle teď musí skončit.

Druhá polovina srpna je období, kdy firma vybíhá ze zatáčky do cílové rovinky kalendářního roku.

Sportovní terminologie je nasnadě. Firmy totiž obvykle (především ty malé):

  • Přepálí start.
  • Mocně oddychují v létě.
  • Nechytnou se v cílové rovince.
  • Finišují pod své možnosti.
  • Investují do marketingu, aby nepropásli start dalšího závodu (roku).

O letní přípravě firem jsme psali v posledním článku. Ti, kdo se v létě věnovali dostatečně přípravě, budou mít vyběhnutí do cílové rovinky snadné. Ostatní budou muset mobilizovat své síly, aby kýženého úspěchu dosáhli.

Držíme palce, abyste do cílové rovinky vyběhli, co nejrychleji.