Přihlášení

nebo

Právní ochrana poptávajících

zdarma

Navigace
Pro každého poptávajícího zákazníka zajišťujeme právní ochranu zdarma. Pokud budete mít jakýkoliv problém s průběhem Vaší poptávky, dejte nám vědět a my Vám pomůžeme.

My Vám pomůžeme!

  • zaplatili jste zálohu a nedostali jste službu?
  • služba neproběhla dle smlouvy?
  • nebyla Vám vyplacena reklamace?
  • jste po smluvním termínu dodání služby?

Jaké budou další kroky?

  • 1.

    použijte náš online formulář
  • 2.

    my zašleme výzvu k nápravě situace
  • 3.

    následuje mimosoudní vymáhání
  • 4.

    poslední možností je soudní vymáhání

Kontaktujte nás!

Služba je provozována ve spolupráci se společností LogiCall Česká republika, s.r.o

V jakých krocích probíhá pomoc:

  • Výzva k nápravě situace. Z pozice autority poptávkového systému vyzveme telefonicky či e-mailem dotčenou stranu k nápravě dané situace a k vyřešení sporu. Ty jsou nejčastěji způsobeny nedostatečnou komunikací. Naším cílem je být mediátorem řešení situace.
  • Mimosoudní vymáhání. Vaší situaci předáme naší partnerské společnosti, která má 20 leté zkušenosti na trhu s pohledávkami. Právní kancelář navrhne a odešle návrh na mimosoudní vyrovnání. Vysoká úspěšnost je podložena dlouholetou praxí při vymáhání pohledávek.
  • Soudní vymáhání. Partnerská společnost zajistí sepsání žaloby i jejího podání. K tomuto kroku se přistupuje v případě neúspěšného mimosoudního vymáhání. Zkušený tým právníků připraví všechny právní kroky a zastoupí ve všech potřebných řízeních před soudem.

Co od vás budeme potřebovat, abychom mohli vyhodnotit situaci a zahájit kroky?

  • Slovní popis situace, jak došlo k pohledávce. Abychom mohli vyhodnotit, v jaké situaci se nacházíte a jakým způsobem bychom vám mohli pomoci, potřebuje od vás stručný popis. Vaší situaci budeme také konzultovat s naší partnerskou společností, kteří se specializují na vymáhání pohledávek.
  • Komunikace s dodavatelem. Veškerou písemnou komunikaci, kterou s dodavatelem máte, jak k provedení práce, úprav objednávky, tak i žádosti o vrácení peněz. Tuto komunikaci zašlete, abychom věděli jaká byla společná domluva a co vám dodavatelem slíbil.
  • Objednávka. Naskenujte, nebo přepošlete objednávku od dodavatele.
  • Doklad o uhrazení zálohy. Nejlépe bankovní výpis s platbou, případně může být i písemné potvrzení s datem a podpisy.
  • Faktura. Pokud byla vystavena jedna nebo více faktur, budeme potřebovat jejich kopie.
  • Další doklady o úhradách. Pokud bylo něco hrazeno, například materiál či nějaké subdodávky. Všechny doklady nám pošlete.
Pro úspěšné vymáhání je důležité mít výše uvedené dokumenty. Pokud nemáte všechny, nevadí. Určitě nás kontaktujte a my zaslané dokumenty projdeme, zkonzultujeme s partnerskou společností a navrhneme další postup.

Referenční případ pana Karla:

  1. Příběh je skutečný a chceme vám v něm ukázat, jak se tyto situace řeší. S ohledem na ochranu osobních údajů jsme změnili nebo zakryli osobní údaje

    • Slovní popis situace, jak došlo k pohledávce:

      • objednal jsem si u firmy Martin Míča, IČ: xxxxxxxx, DIČ: CZxxxxxxxxxx stavbu vnějšího komínu na krbová kamna a dodávku krbových kamen,
      • kontaktní údaje jsou tel.: +420 xxx xxx xxx, e-mail: martinmica@xxxxxxx.cz, info@xxxxxxx.cz,
      • dostal jsem cenovou kalkulaci, objednávku + zálohovou fakturu (přikládám v příloze),
      • byl osobně zaměřit , strávil jsem s ním cca hodinu, působil seriózně, měl hezký web a nenašel jsem žádné negativum, prověřil jsem si i obchodní rejstříky a vše sedělo,
      • objednávka jsem potvrdil 17. 8. 2021, zálohovou fakturu jsem uhradil 19. 8. 2021 bankovním převodem,

      • když se nic nedělo, začal jsem práci urgovat a vyměnili jsme si několik e-mailů a telefonátů,
      • 24. 10. 2021 jsem situaci vyhrotil, že pokud nesjedná nápravu, odstoupím od smlouvy. Byl jsem ujištěn, že s dodávkou počítá, jen čeká na dodání kamen a má teď jinou práci,
      • 19. 1. 2022 jsem zaslal odstoupení od smlouvy e-mailem, přes FB messenger a doporučeně poštou 25. 1. 2022,
      • na odstoupení od smlouvy nereagoval, resp. se ozval z jeho e-mailu někdo jiný, že se mi pan Míča ozve, ale neozval se.
  2. ePoptávka.cz vyzvala dodavatele, aby se k situaci vyjádřil a zjednal nápravu

    Vážený pane Míčo,

    obrátil se na nás poptávající pan Karel, který si u vás objednal komín a kamna. Tuto objednávku jste nerealizoval a nevrátil panu Karlovi vybranou zálohu o kterou po odstoupení od smlouvy několikrát urgoval. Věříme, že došlo k nedorozumění a situaci napravíte v co nejkratším termínu. Nejdéle však do 14 kalendářních dní. Pokud se tak nestane, předáme tento případ k právnímu vymáhání.

    S pozdravem,
    ePoptávka.cz
  3. Mimosoudní vymáhání

    • Pan Karel podepsal plnou moc k právním úkonům spojeným s vymáhání,
    • 21. 2. 2022 byla zaslána předžalobní výzva,
    • termín vyrovnání byl určen do 31. 3. 2022
  4. Soudní vymáhání

    • Pan Karel podepsal plnou moc k právním úkonům spojeným s vymáhání,
    • 21. 2. 2022 byla zaslána předžalobní výzva,
    • termín vyrovnání byl určen do 31. 3. 2022
  5. Peníze zpět na účtu

    • Pan Karel podepsal plnou moc k právním úkonům spojeným s vymáhání,
    • 21. 2. 2022 byla zaslána předžalobní výzva,
    • termín vyrovnání byl určen do 31. 3. 2022
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 350 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.